Spring naar hoofd-inhoud

Steun ons

Donateur

Kon. Harmonie St. Cecilia kan dankzij haar trouwe donateurs mooie concerten blijven geven. Hier zijn wij hen erg dankbaar voor. Deze financiële steun is noodzakelijk, want contributies en subsidies zijn niet toereikend om de kosten van onze muziekvereniging te dekken.  Bent u nog geen donateur? Wilt U onze vereniging steunen?

U bent al donateur van onze vereniging bij ieder bedrag wat u kan missen en het beste bij u past .

Echter indien u ons per jaar ondersteund met een bedrag van minimaal €25,00 dan ontvangt u van ons als blijk van waardering:

• Een uitnodiging en een gratis entreekaart voor ons tweejaarlijks concert “Harmony in Concert”

(bij een donatie twee jaar voorafgaand aan dit concert)

• Een uitnodiging en een gratis consumptiebon op ons jaarlijks najaarsconcert
  • Minimaal één keer per jaar een informatiebulletin

Uw financiële steun stelt onze vereniging in staat o.a. muzikale activiteiten te ontplooien, leden te werven, muziekinstrumenten te onderhouden en muziekstukken aan te schaffen, allemaal voor de continuïteit van onze vereniging.

Ook donateur worden? Stuur een mail met uw naam, adresgegevens en het gewenste bedrag naar: secretariaat@koninklijkeharmoniestcecilia.nl

Bedankt!

Indien u toch per jaar hetzelfde bedrag zou overmaken en u denkt dit minimaal 5 jaar te doen, dan is er een speciale fiscale regeling, waarbij de belastingdienst u beloond voor de steun aan onze vereniging. Want dan is de jaarlijkse gift aan onze vereniging onbeperkt fiscaal aftrekbaar. Wilt u hier meer over weten, stuur een mail naar secretariaat@koninklijkeharmoniestcecilia.nl, en we zullen u hierover duidelijk informeren.