Spring naar hoofd-inhoud

Ontdek het plezier van samen muziek maken

Heb je altijd al een blaas- of slagwerkinstrument willen leren bespelen? Of lijkt samen muziek maken je geweldig? Dan is dit je kans!

De muziekverenigingen uit de gemeente Hulst organiseren Nieuw Talent Orkest Hulst, een uniek muziekproject voor volwassenen. In tien repetities ervaar je hoe fantastisch het is om samen muziek te maken. De eerste repetitie is op zaterdag 27 januari 2024, 15.00 uur in het Young Ones Home, Willem Alexanderstraat 10 te Hulst. Dit belooft een bijzondere middag te worden onder de enthousiaste muzikale leiding van Guus Pieksma, initiatiefnemer van Nij Talint Orkest uit Sneek.

Om mee te kunnen doen hoef je geen muzikale ervaring te hebben of noten te kunnen lezen. De repetities duren twee uur en die vliegen voorbij! Natuurlijk is er een pauze en het plezier staat voorop. Het project sluit af met een feestelijk concert.

Doe ook mee!

De verenigingen zorgen voor een instrument en lessenaar. Misschien weet je al welk instrument je wilt bespelen en anders kies je op de eerste repetitie een instrument. Verder krijg je een complete orkestmap. Meer dan 3.000 Nieuw Talent Orkest muzikanten gingen je voor en ontdekten een geweldige nieuwe hobby!

Wat je moet weten

Startdatum:    zaterdag 27 januari 2024, 15.00 – 17.00 uur

Vervolg:          iedere week op de zondagochtend,

Tijd:                 10.30 – 12.30 uur